Retourneren
Bevalt uw aankoop niet?
Geen probleem! U heeft 30 dagen de tijd om het artikel(en) bij ons retour te melden (zonder opgave van reden). Zodra uw retour-melding bij ons kenbaar heeft gemaakt heeft u 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.
Het volledige aankoopbedrag (of een gedeelte hiervan) maken wij naar u over zodra de artikel(en) door ons zijn ontvangen. Dit zal geschieden binnen 14 dagen na aanmelding van het retour. Het aankoopbedrag zal worden overgemaakt op het rekeningnummer waarmee de bestelling bij ons is gedaan. De kosten van retourneren zijn voor rekening van de consument. U kunt uw retour kenbaar maken via het contactformulier. Wij horen graag van u de reden om onze service te verbeteren.
U kunt uw bestelling terugsturen naar ons retouradres: Cipresstraat 121, 6523HL Nijmegen.
Informatie
Correspondentieadres
Retouradres
Veel Gestelde Vragen
Hebben jullie een fysieke winkel?
Wij zijn slechts een internetwinkel en hebben dan ook geen bezoekadres of winkel.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Het is momenteel niet mogelijk om bestellingen bij ons op te halen.
Heb ik een account nodig?
Nee hoor! Ook gasten geven wij de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen. Een account kan wel zorgen voor meer bestelgemak.
Ik ontvang geen e-mails?
Helaas komt het soms voor dat een bestelling of kopie e-mail niet in uw inbox verschijnt. Onze ervaring is dat onze e-mails dan wel zijn aangekomen maar in uw spam-map terecht zijn gekomen. Kijk daarom altijd uw spam map van uw e-mail na voordat u contact met ons opneemt.
Het artikel is uitverkocht, komt deze nog in voorraad?
Wij proberen een zo wisselend mogelijk assortiment aan te bieden. Echter verdwijnen soms bepaalde producten uit onze voorraad of levering. U kunt zich aanmelden voor de voorraad mailing op de product pagina. Mocht het product weer in voorraad komen dan krijgt u van ons een bericht.
Hoe zit het met garantie?
Gaat uw aankoop sneller dan verwacht kapot? Dan heeft u mogelijk recht op reparatie of vervanging van uw product. Dit zal afhangen van de aankoopdatum, omstandigheden en wijze waarop het product is gebruikt. Wanneer u extra garantie heeft gekregen of gekocht dan mag u gedurende periode geen problemen of ongenoegen ervaren, onder normale omstandigheden.
Graphite is zeker van de kwaliteit van het elektrisch gereedschap. Om deze reden krijgt u een aanvullende garantiedekking van 3 jaar op het product. Het is niet nodig om te controleren of onze producten uit de Energy+-serie (ladingen en batterijen) onder de garantie vallen – deze wordt aangeboden voor alle elektrische gereedschappen, apparaten, opladers en batterijen!
Neo-Tools gereedschap is gemaakt met de gedachte van de meest veeleisende gebruikers. Om aan hun verwachtingen te voldoen, voldoen de gereedschappen aan de hoogste kwaliteitscriteria. Daarom gebruiken zij zorgvuldig geselecteerde materialen in het productieproces en wordt de kwaliteit van gereedschappen voortdurend gecontroleerd tijdens rigoureuze en nauwgezette controleprocedures. Hierdoor is Neo-Tools in staat om de hoogste kwaliteit te garanderen, wat tot uiting komt in de 25-jarige garantieperiode voor mechanische gereedschappen. De garantie dekt alle productie- en materiaalfouten die ontdekt zijn in de periode van 25 jaar vanaf de aankoopdatum.
Om aanspraak te maken dient u alleen een aankoopbewijs te overleggen. Het product dient na overleg met gereedschap-bouwmarkt.nl geretourneerd te worden. Alle geretourneerde producten worden voor onderzoek aangeboden bij de fabrikant. Dit ter vaststelling van de schade en herkomst. Het onderzoek duurt gemiddeld 10 weken. Tot uitsluiting van het onderzoek zal er geen terugbetaling plaats vinden. Tenzij anders overeengekomen. Onjuist gebruik van het product zal niet worden vergoed.
Hoe moet ik een product retourneren?
Bevalt uw aankoop niet? Geen probleem! U heeft 30 dagen de tijd om het artikel(en) bij ons retour te melden (zonder opgave van reden). Zodra uw retour-melding bij ons kenbaar heeft gemaakt heeft u 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.
Het volledige aankoopbedrag (of een gedeelte hiervan) maken wij naar u over zodra de artikel(en) door ons zijn ontvangen. Dit zal geschieden binnen 14 dagen na aanmelding van het retour. Het aankoopbedrag zal worden overgemaakt op het rekeningnummer waarmee de bestelling bij ons is gedaan. De kosten van retourneren zijn voor rekening van de consument. U kunt uw retour kenbaar maken via het contactformulier. Wij horen graag van u de reden om onze service te verbeteren.
U kunt uw bestelling terugsturen naar ons retouradres: Cipresstraat 121, 6523HL Nijmegen.
Wat zijn de kosten van retourneren?
Klanten krijgen het volledige aankoopbedrag terug of enkel het bedrag van het teruggestuurde artikel. De kosten voor retourzending van de bestelling of een artikel komen voor de rekening van de consument. De kosten zijn afhankelijk van de wijze waarop de consument het product retourneert.
Ik heb een klacht, waar kan ik terrecht?
Heeft u klachten? dan willen wij u vragen om dit eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gereedschap-bouwmarkt.nl of door het invullen van het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Wat zijn tweedekans producten?
Een Tweedekans-product is een product dat door een klant is geretourneerd, een product waar de verpakking van beschadigd is of een artikel dat ons assortiment verlaat. Een beschadigde verpakking of kras oogt natuurlijk minder aantrekkelijk en geeft minder vertrouwen in een goed product. Maar een beschadigde verpakking of product betekent helemaal niet dat er iets mis hoeft te zijn met het product. Daarom verdienen deze producten bij ons een tweedekans!
Wij controleren altijd in welke staat het product verkeert. Om onverwachte verrassingen tegen te gaan, maken wij een korte notitie in de beschrijving van het product. Zo weet u, wat de reden is van de tweedekans. Wel zo fijn! Onze tweedekans producten zijn dus altijd nieuw en ongebruikt. Kunnen wij u blij maken met een tweedekans-product? Dan profiteert u van leuke kortingen tot soms wel tientallen euro’s. Daarnaast koopt u dit artikel onder de zelfde voorwaarden als ieder ander product. Tweedekans producten zijn uitgesloten van volumekortingen.
Wat zijn de bezorgkosten?
Wij hanteren een vast verzendtarief voor al onze bestellingen. Het formaat of gewicht van een bestelling maakt hierbij geen onderscheid. Wij werken met o.a. PostNL, Transmission, DPD en DHL als transporteur. De prijzen van deze vervoerders verschillen. Wij vinden duidelijkheid belangrijk en houden wij hier zoveel mogelijk rekening mee in de verkoopprijs. U krijgt bij ons geen onverwachte kosten bij het afrekenen.
Nederland
Standaard: €6,95
Gratis verzending vanaf: €75,-
België en Duitsland
Standaard: €9,95
Gratis verzending vanaf: €200,-
Frankrijk, Spanje, Oostenrijk, Denemarken en Italië
Standaard: €16,50
Noorwegen, Polen, Zweden, Verenigd Koninkrijk (UK)
Standaard: €22,50
Luxemburg, Zwitserland en Finland
Standaard: €24,50
Wat is het minimale bestelbedrag?
U kan een bestelling plaatsen vanaf een bestelbedrag van €10,- exclusief verzendkosten. Voor de volgende betaalmethodes is een minimaal bestelbedrag van toepassing exclusief verzendkosten indien van toepassing:
- iDeal (Vooraf betalen): €10,-
- Bancontact (Vooraf betalen): €10,-
- SEPA (Handmatige overboeking): €10,-
- VVV Cadeaukaart: €10,-
- Riverty (Achteraf betalen): €10,-
- Klarna (Achteraf betalen): €10,-
- PayPal (Vooraf verzekerd betalen): €20,-
- IN3 (gespreid betalen): €100,-
- SprayPay (gespreid betalen): €250,-
Wij berekenen geen transactiekosten of toeslag op onze bestellingen.
Wat zijn de levertijden?
Levertijden
De levertijd van een bestelling is afhankelijk van het bestelde artikel. Ieder productpagina is voorzien van een verstuur indicatie en een voorraad label. De labels die wij hebben zijn;
- [Op voorraad] Artikelen worden direct uit onze voorraad geleverd. Wij versturen uw bestelling (gemiddeld) binnen 24 uur op werkdagen. Onze ervaring is dat vervoerders gemiddeld 24 uur nodig hebben om uw bestelling te bezorgen. Dit kunnen wij niet garanderen. In de meeste gevallen heeft u de bestelling binnen 2 werkdagen binnen (Nederlandse adressen). Alle andere landen is het gemiddelde bezorgtijd 5 tot 10 werkdagen.
- [Leverbaar als nabestelling] Voor deze artikelen hanteren wij een verstuurtijd van gemiddeld 1-3 werkdagen. Het artikel dient namelijk bij ons depot of leverancier nabesteld te worden. De verstuurtijd kan verschillen per merk of categorie.
- [Uitverkocht] Deze artikelen worden (nu) niet meer geleverd. U kunt zich wel aanmelden voor de voorraad mailing. Zodra het artikel toch weer in voorraad komt krijgt u direct een seintje.
Koopt u zowel een voorraad als een nabestelling (backorder) product? dan hanteren wij een verstuurtijd van 1 – 5 werkdagen. Wij proberen namelijk dubbele zendingen te voorkomen. In uitzonderlijke gevallen krijgt u twee zendingen. Onze verstuurtijden en bezorgtijden zijn indicatief en gebaseerd op het gemiddelde van onze service. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen.
Voor meer informatie over onze bezorgtijden klik hier!
Wat zijn volumekortingen?
Volumekortingen
Wie meer koopt wordt beloond! Dat is het doel van onze volumekorting. Deze beloning is er al bij een bestelling vanaf twee identieke artikelen. Volumekorting zijn van toepassing zolang de voorraad strekt. Op = Op. Wilt u meer artikelen bestellen dan wij in voorraad hebben dan is dit in beginsel niet mogelijk (neem voor meer aantallen contact met ons op). Volumekortingen worden getoond op onze voorraad artikelen. Volumekortingen kan u eenvoudig herkennen aan het prijs-tabel bij het artikel.
Percentages worden berekend op de reguliere stuk prijs van hetzelfde artikel.
Aankoop van 2 of 3 artikelen = 3% korting
Aankoop van 4 of 5 artikelen = 5% korting
Aankoop van 6 t/m 9 artikelen = 7% korting
Aankoop van 10 artikelen of meer = 10% korting
Deze volumekortingen zijn geldig in combinatie met kortingsbonnen (couponcodes), uitgesloten zijn tweedekans producten. De volumekorting wordt automatisch verrekend in uw winkelwagen. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
Hoe werkt achteraf betalen met Riverty?
Riverty, voorheen AfterPay voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Riverty. Met de Riverty App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving My Riverty kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Riverty houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Riverty.
Hoe werkt achteraf betalen met Klarna?
Klarna, voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Ook Klarna bied de mogelijkheid om betalingen te beheren en wijzigen in de Klarna App. Wel zo makkelijk! Komt de aankoop toch niet overeen met je verwachtingen? Geen probleem. Klarna’s kopersbescherming laat je niet in de steek. Ben je direct tevreden, dan betaal je in de app. Niet direct tevreden? Probeer het wat langer. De aankoop betaal je tot en met 30 dagen later. Geen rente. Geen extra kosten. Wel smoooth. Los van of je nu of later betaalt, onze kopersbescherming is je garantie. Is er iets mis met de aankoop, meld het in de app, en onze teams zoeken het tot op de bodem uit.
Kan ik in termijnen betalen of op rekening?
Komt een grote uitgave niet goed uit maar wil je geen schulden of extra kosten? Of wil een uitgave liever spreiden in meerdere termijnen en geld overhouden voor andere leuke of belangrijke dingen? Dan kan IN3 of SPRAYPAY iets voor jou of jouw bedrijf zijn.
In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. Het eerste termijn betaal je direct via iDEAL na het plaatsen van de bestelling. Het tweede termijn betaal je binnen 30 dagen en het derde termijn weer 30 dagen daarna. IN3 als betaalmethode gebruiken kan bij een totaalbestelbedrag vanaf 100 euro.
SprayPay is de Nederlandse aanbieder van gespreid betalen. Met SprayPay kun je bij webshops en winkels, aankopen van €250 tot €10.000, in termijnen betalen. Zo kun je, met een laag maandbedrag, toch direct tot je aankoop overgaan. Je kan bij SprayPay standaard kiezen of je in 12, 18, 24 of 36 maanden wil betalen. Wil je eerder of extra aflossen? Geen probleem! Dat kan altijd kosteloos en boetevrij. Uiteindelijk bepaal jij dus de looptijd.