✔ Geen verzendkosten vanaf €100,- ✔ Gemiddeld binnen 24 uur verstuurd! ✔ Betaal vooraf, achteraf of gespreid
Blijf niet zitten met vragen!
Wij vinden het belangrijk dat alles duidelijk en vertrouwelijk verloopt. Dit kan zijn het proces van bestellen maar mogelijk ook de twijfel die u heeft bij uw aankoop. Blijf daarom niet zitten met vragen en laat het ons weten. In de ‘veel gestelde vragen’ rubriek vind u mogelijk al een antwoord. U kunt op deze pagina gebruik maken van het algemeen contactformulier, uw retour aanmelden of een klacht kenbaar maken. Klik op het + (plus) icoon voor het gewenste formulier.
In de meeste gevallen beantwoorden wij uw bericht op werkdagen binnen 24 uur.
Correspondentieadres
Broekkant 78, 6581 AH Malden
KVK: 09189903
BTW: NL002215495B35
Retouradres
Cipresstraat 121, 6523HL Nijmegen
KVK: 09189903
BTW: NL002215495B35
Veel Gestelde Vragen
♕ Algemeen
Wij zijn slechts een internetwinkel en hebben dan ook geen bezoekadres of winkel.
Het is momenteel niet mogelijk om bestellingen bij ons op te halen.
Nee hoor! Ook gasten geven wij de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen. Een account kan wel zorgen voor meer bestelgemak.
Helaas komt het soms voor dat een bestelling of kopie e-mail niet in uw inbox verschijnt. Onze ervaring is dat onze e-mails dan wel zijn aangekomen maar in uw spam-map terecht zijn gekomen. Kijk daarom altijd uw spam map van uw e-mail na voordat u contact met ons opneemt.
Wij proberen een zo wisselend mogelijk assortiment aan te bieden. Echter verdwijnen soms bepaalde producten uit onze voorraad of levering. U kunt zich aanmelden voor de voorraad mailing op de product pagina. Mocht het product weer in voorraad komen dan krijgt u van ons een bericht.
♘ Retouren & Klachten
Gaat uw aankoop sneller dan verwacht kapot? Dan heeft u mogelijk recht op reparatie of vervanging van uw product. Dit zal afhangen van de aankoopdatum, omstandigheden en wijze waarop het product is gebruikt. Wanneer u extra garantie heeft gekregen of gekocht dan mag u gedurende periode geen problemen of ongenoegen ervaren, onder normale omstandigheden.
Om aanspraak te maken dient u alleen een aankoopbewijs te overleggen. Het product dient na overleg met gereedschap-bouwmarkt.nl geretourneerd te worden. Alle geretourneerde producten worden voor onderzoek aangeboden bij de fabrikant. Dit ter vaststelling van de schade en herkomst. Het onderzoek duurt gemiddeld 10 weken. Tot uitsluiting van het onderzoek zal er geen terugbetaling plaats vinden. Tenzij anders overeengekomen. Onjuist gebruik van het product zal niet worden vergoed. De garantie is van toepassing op de geselecteerde producten met garantie vermelding.
Bevalt uw aankoop niet, dan kan u deze naar ons retourneren. U kunt artikelen binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Nadat u ons op de hoogte heeft gesteld van uw retourzending, heeft u 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.
Zodra wij het artikel of de artikelen hebben ontvangen, maken wij het volledige aankoopbedrag (of een gedeelte hiervan) naar u over. Na aanmelding van uw retour hebben wij 14 dagen de tijd om het het bedrag aan u terug te betalen (inclusief verzendkosten als het gaat om een volledig geretourneerde bestelling). Dit bedrag wordt overgemaakt op hetzelfde rekeningnummer waarmee u de bestelling bij ons heeft geplaatst. Let op: de retourkosten zijn voor rekening van de consument. U kunt uw retourzending kenbaar maken via het retour- of contactformulier op onze website. Wij horen graag van u de reden om onze service te verbeteren.
Klanten krijgen het volledige aankoopbedrag terug of enkel het bedrag van het teruggestuurde artikel. De kosten voor retourzending van de bestelling of een artikel komen voor de rekening van de consument. De kosten zijn afhankelijk van de wijze waarop de consument het product retourneert.
Heeft u klachten? dan willen wij u vragen om dit eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gereedschap-bouwmarkt.nl of door het invullen van het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
♖ Bestellen & Bezorgen
Bij ons vindt u Tweedekans-producten: artikelen die door klanten zijn geretourneerd, producten waarvan de verpakking beschadigd is, of artikelen die niet langer deel uitmaken van ons assortiment. Hoewel beschadigde verpakkingen of producten er misschien minder aantrekkelijk uitzien en minder vertrouwen wekken, hoeft er niets mis te zijn met het product zelf. Wij vinden dat deze producten nog een tweede kans verdienen en daarom bieden wij ze aan onze klanten aan!
Bij ons worden Tweedekans-producten zorgvuldig gecontroleerd op hun staat. Om onverwachte verrassingen te voorkomen, maken wij een korte notitie in de productbeschrijving over de reden voor de tweede kans. Zo weet u precies waar u aan toe bent en dat is wel zo prettig! Onze Tweedekans-producten zijn altijd nieuw en ongebruikt.
Bent u geïnteresseerd in een Tweedekans-product? Dan profiteert u van aantrekkelijke kortingen, soms tot wel tientallen euro’s! Daarnaast gelden voor deze artikelen dezelfde voorwaarden als voor alle andere producten in ons assortiment.
Wij hanteren vaste kosten. Tarieven voor verzending zijn niet gebaseerd op het formaat, hoeveelheid of gewicht van de bestelling. Om een consistente ervaring te bieden, werken we samen met gerenommeerde transportbedrijven zoals PostNL, Transmission, DPD en DHL. We hechten veel waarde aan duidelijkheid en daarom berekenen we geen verborgen of extra kosten bij het afrekenen. De consument betaald:
- Nederland
0 – 99 euro: €6,95
Vanaf 100 euro: Geen verzendkosten - België en Duitsland
0 – 199 euro: €9,95
Vanaf 200 euro: Geen verzendkosten - Frankrijk, Spanje, Oostenrijk, Denemarken en Italië
Vast tarief: €16,50 - Noorwegen, Polen, Zweden, Verenigd Koninkrijk (UK)
Vast tarief: €22,50 - Luxemburg, Zwitserland en Finland
Vast tarief: €24,50
Het is mogelijk om bij ons een bestelling te plaatsen vanaf een bedrag van €10,-, exclusief verzendkosten. Wij brengen geen extra transactiekosten of toeslagen in rekening voor onze bestellingen. Let op dat er voor de volgende betaalmethodes een minimaal bestelbedrag van toepassing is (exclusief verzendkosten):
- iDeal (Vooraf betalen): €10,-
- Bancontact (Vooraf betalen): €10,-
- SEPA (Handmatige overboeking): €10,-
- Przelewy24 (Vooraf betalen): €10,-
- Riverty (Achteraf betalen): €10,-
- Klarna (Achteraf betalen): €10,-
- VVV Cadeaukaart: €10,-
- Huis & Tuin Cadeau: €10,-
- PayPal (Vooraf verzekerd betalen): €20,-
- IN3 (gespreid betalen): €50,-
- SprayPay (gespreid betalen): €250,-
De levertijd van uw bestelling hangt af van het artikel dat u bestelt. Op de productpagina kunt u zien of het artikel op voorraad is en wat de levertijd is. We maken gebruik van de volgende labels:
- [Op voorraad]: Deze artikelen worden direct uit onze voorraad geleverd. Als u op werkdagen bestelt, wordt uw bestelling (gemiddeld) binnen 24 uur verstuurd vanaf ons magazijn.
- [Leverbaar als nabestelling]: Voor deze artikelen hanteren we een verzendtijd van gemiddeld 2-3 werkdagen. Het artikel moet namelijk bij ons depot of leverancier worden nabesteld. Deze levertijd is slechts wanneer het product in voorraad is bij de leverancier. Bij afwijking levertijd krijgt de consument een bericht.
- [Uitverkocht]: Deze artikelen worden momenteel niet meer geleverd. U kunt zich wel aanmelden voor de voorraadmailing. Zodra het artikel weer op voorraad is, ontvangt u direct een seintje.
In uitzonderlijke gevallen kunnen er twee zendingen plaatsvinden. Mocht dit het geval zijn, ontvangt u hiervan een bericht. Wij kunnen deze bezorgtijden helaas niet garanderen. Dit valt volledig buiten onze invloed. Onze verzend- en bezorgtijden zijn indicatief en gebaseerd op ons gemiddelde service. We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Voor meer informatie over onze visie mbt. bezorging klik hier!
Bij ons geldt: hoe meer u koopt, hoe hoger de beloning! Dit is het idee achter onze volumekorting. U ontvangt deze korting al bij de aanschaf van twee identieke artikelen. Let op: de volumekorting is van toepassing zolang de voorraad strekt. Op = Op. Indien u meer artikelen wilt bestellen dan wij in voorraad hebben, is dit in principe niet mogelijk. Neemt u voor grotere aantallen contact met ons op. De volumekortingen zijn zichtbaar op onze voorraad artikelen en kunt u gemakkelijk herkennen aan de vermelding of het prijstabel.
Percentages worden berekend op de reguliere stuk prijs van hetzelfde artikel.
Aankoop van 2 of 3 artikelen = 3% korting
Aankoop van 4 of 5 artikelen = 5% korting
Aankoop van 6 t/m 9 artikelen = 7% korting
Aankoop van 10 artikelen of meer = 10% korting
Deze volumekortingen zijn geldig in combinatie met kortingsbonnen (couponcodes), uitgesloten van volumekortingen zijn tweedekans producten. De volumekorting wordt automatisch verrekend in uw winkelwagen. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
Riverty, voorheen AfterPay voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Riverty. Met de Riverty App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving My Riverty kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Riverty houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Riverty
Klarna, voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Ook Klarna bied de mogelijkheid om betalingen te beheren en wijzigen in de Klarna App. Wel zo makkelijk! Komt de aankoop toch niet overeen met je verwachtingen? Geen probleem. Klarna’s kopersbescherming laat je niet in de steek. Ben je direct tevreden, dan betaal je in de app. Niet direct tevreden? Probeer het wat langer. De aankoop betaal je tot en met 30 dagen later. Geen rente. Geen extra kosten. Wel smoooth. Los van of je nu of later betaalt, onze kopersbescherming is je garantie. Is er iets mis met de aankoop, meld het in de app, en onze teams zoeken het tot op de bodem uit.
Dit hangt af van de manier waarop u bestelt. Wij hechten veel belang aan het beperken van het aantal e-mails dat u ontvangt en streven naar een zo duidelijk mogelijk verloop van het bestelproces. Dit maakt het bestelproces veel aangenamer voor u als klant. Het aantal e-mails dat u ontvangt, is afhankelijk van de betaalmethode en levertijden. Hieronder volgen enkele scenario’s:
In beginsel ontvangt u de volgende e-mails:
• Ontvangstbevestiging van de bestelling bij handmatige overboeking.
• Ontvangstbevestiging van de bestelling en betaling voor andere betaalmethodes.
• Een afronding- en verzendingbevestiging.
• Track & Trace-link om uw bestelling te volgen (Via onze partner Myparcel/Transmission).
• Verzoek om onze service en ons aanbod te beoordelen (via onze partner Webwinkelkeurmerk).
• Verzoek om de bestelde producten te beoordelen.
Als u één of meerdere producten bestelt die in de nalevering staan, kan het zijn dat uw zending wordt opgesplitst. In dat geval ontvangt u een afzonderlijke e-mail met deze mededeling. Bij meerdere zendingen ontvangt u uiteraard ook meerdere Track & Trace-e-mails.
Komt een grote uitgave niet goed uit maar wil je geen schulden of extra kosten? Of wil een uitgave liever spreiden in meerdere termijnen en geld overhouden voor andere leuke of belangrijke dingen? Dan kan IN3 of SPRAYPAY iets voor jou of jouw bedrijf zijn.
In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. Het eerste termijn betaal je direct via iDEAL na het plaatsen van de bestelling. Het tweede termijn betaal je binnen 30 dagen en het derde termijn weer 30 dagen daarna. IN3 als betaalmethode gebruiken kan bij een totaalbestelbedrag vanaf 50 euro.
SprayPay is de Nederlandse aanbieder van gespreid betalen. Met SprayPay kun je bij webshops en winkels, aankopen van €250 tot €10.000, in termijnen betalen. Zo kun je, met een laag maandbedrag, toch direct tot je aankoop overgaan. Je kan bij SprayPay standaard kiezen of je in 12, 18, 24 of 36 maanden wil betalen. Wil je eerder of extra aflossen? Geen probleem! Dat kan altijd kosteloos en boetevrij. Uiteindelijk bepaal jij dus de looptijd.